Rabu, 21 April 2010

Diagnos Saraf Tapak Tangan kesan Kardiovaskular

Bismillahirrahmanirrahim....https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilr7lklw_Xy6jONsCBFQ99UPETy52V8MyqbBGDW3uxVgfTws9sKWR1aHO3okkIuwo11p0Lo0IShUrLX9Zv1h4NrD_V1UDKDUY6cbf1Q6iYFhONKoVm3QgIVXSdaTY8XAuShLn_foGEn7k/s400/tapak_tangan.jpg

Alhamdulilah pada bulan mac yang lepas dapat ku pelajari kaedah diagnos penyakit melalui saraf tapak tangan. Untuk mengesan masalah kardiovaskular, lihat pada jari hantu/jari tengah. Pada hujung jari ini, perhatikan adakah hujung jari anda lurus atau membelok. Jika anda mempunyai masalah kardiovaskular jari tengah anda akan membelok, jari kanan akan membelok ke kiri dan jari kiri membelok ke kanan. Jika kedua-duanya membelok ini bermakna kedua-dua belah pembuluh jantung anda kiri dan kanan mengalami masalah. Jika salah satu jari itu belok, jari kanan menandakan pembuluh jantung sebelah kiri yang bermasalah. Adapun jari kiri pula menandakan pembuluh jantung bahagian kanan yang bermasalah.

Bagi sahabat-sahabat yang inginkan penjelasan lebih lengkap masuklah kursus-kursus PBC, PIC dan kursus2 lain yang disediakan oleh pihak HPA. Bagi sahabat-sahabat yang berada dimesir pula insyaallah kita akan berpeluang belajar tentang ilmu ini dengan lebih mendalam lepas imtihan nanti. Insyaallah pihak komuniti sedang berusaha mendatangkan 4 orang pakar dari malaysia ke mesir untuk memudahkan anak2 perantau mesir mendapat ilmu yang lebih mendalam tentang perawatan ini.

Diagnos Rakan http://ilmu.edublogs.org/files/2008/10/tapak-tangan.jpg

Alhamdulilah, selepas kelas diagnos tapak tangan, saya telah berpeluang untuk mendiagnos ramai akhawat- akhawat seperjuangan di bumi ardulkinanah ini. Rata- rata yang diperiksa semuanya bermasalah. Masalah paling utama adalah angin dan pembuangan najis tidak lawas. Ramai juga yang mengalami masalah kardiovaskular. Alhamdulilah dengan sedikit maklumat dan ilmu baru dalam HPA saya hanya mengesyorkan para sahabat mengambil Mega 3 Kapsul. Insyaallah diawal mei nanti bekalan herba kita akan sampai..Doakan semuanya dapat sampai dengan selamat ke sini..AMEEN..

3 ulasan:

  1. Salam.. Boleh sy belajar cara diagnosis ni?? Berapa harga n kat mana sy boleh belajar.. Sy tinggal di Sabi'ek.. --> mieza92@yahoo.co.uk

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama bleh belajar dalam prog2 HPA... try masuk blog hpa. (www.hpa.com.my)

    BalasPadam
  3. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Terima kasih untuk komentar anda, saya amat menghargainya.

Taman Tasik KualaNerus..

Masjid Taman Tasik Kuala Nerus view dari jambatan turun tepi tasik Cantik Pandangan Atas masjid..Dah macam Biskut nampaknya..