Selasa, 20 April 2010

Penawar Herba Al-Wahida untuk Penyakit Kardiovaskular

Bismillahirrahmanirrahim....

Artikel sebelum ini saya masukkan tentang aktiviti jantung dan kardiovaskular dalam tubuh kita, artikel seterusnya tentang penyakit kardiovaskular..Jika mengikut artikel itu, kekacang adalah yang terbaik untuk jantung dan masalah kardiovaskular.

Adapun herba penawar al-wahida, juga antara sinergi terbaik untuk kesihatan jantung kita. Disini saya senarai beberapa Herba yang berkaitan mengikut panduan pada buku kit niaga dan sedikit research melalui blog Pengarah Urusan HPA tuan haji Ismail b Ahmad.

1) Roselle Kapsul

Pencegahan Penyakit Kardiovaskular;

Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di dunia dan dianggap sebagai 'silentkiller'. Keadaaan oksidasi juga akan menyebabkan kadar LDL akan meningkat dan menyebabkan arteri tersumbat. Pengalaman Roselle akan membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekaligus mengelakkan dari terjadinya penyakit darah tinggi.


2) Mega 3 Kapsul

Produk ini khususnya menggunakan khasiat Ikan Tenggiri Biru yang didapati dari Lautan Artik. Spesis ikan lautan sejuk ini mengandungi kadar DHA yang tinggi jika dibandingkan dengan ikan-ikan dari lautan.

Mega kapsul ini amat-amat berfungsi untuk mengatasi masalah kardiovaskular. Juga amat baik untuk pertumbuhan dan perkembangan otak sikecil anda.


3) Teh Asiatica Plus

Produk ini menggunakan 2 jenis spesis pegaga iaitu Hydrocotyle asiatica dan Hydrocotyle sibthorpodes berfungsi sebagai pembakar lemak khusus kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan. Antara kelebihannya adalah menurunkan kadar kolesterol dan menghancurkan lemak serta mampu menormalkan tekanan darah.



4) Kordial Roselle


Nama saintifiknya ialah 'Hibiscus Sabdariffa L'. Tumbuhan yang amat tinggi kandungan Vitamin C melebihi dari yang terdapat dalam keluarga Limau (citrus). Kelebihannya juga dapat mencegah penyakit Kardiovaskular serta dapat memulihkan pesakit kardiovaskular secara alamiah.




SECARA UMUMNYA..PERUBATAN HERBA AKAN DILIHAT SEBAGAI LAMBAT DAN PEMULA KEPADA HERBA AKAN DAPAT MERASAKAN DIRINYA AKAN SEMAKIN SAKIT DENGAN SAKIT YANG DIALAMINYA. PROSES INI DISEBUT SEBAGAI 'DIRECTION OF CURE'. MAKNANYA SAKIT ANDA SEDANG DALAM PROSES DIRAWAT....TERUSKAN MEMAKAN HERBA HINGGA SAKIT ANDA HILANG, INSYAALLAH BERUSAHA DAN YAKINLAH PADA PENYEMBUHAN DARI ALLAH.

ummuuwaishandzolah: semoga kita sentiasa sihat untuk membahagiakan insan-insan yang kita sayang..tubuh badan kita adalah amanah, sakit itu bunga kasih dari Allah..bersabar dan merawat...

1 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Terima kasih untuk komentar anda, saya amat menghargainya.

Taman Tasik KualaNerus..

Masjid Taman Tasik Kuala Nerus view dari jambatan turun tepi tasik Cantik Pandangan Atas masjid..Dah macam Biskut nampaknya..