Ahad, 25 Oktober 2009

Tahniah Buat Sahabat Sayang Ayong Shahidah & Suami Ustaz Fadhil Nor untuk kehadiran Sang Puteri yg P 1

Bismillahirrahmanirrahim........

Alhamdulilah ada ruang untuk bercerita lagi...k sebelum sambung story dalam syawal, sebelum terlambat untuk kuucapkan Tahniah buat sahabat sayang Ayong Shahidah & Ustaz Fadil Nor atas kelahiran puteri sulung kalian. Semoga kehadiran si kecil menjadi penyeri dan pengukuh cinta yg sedang mekar antara kalian. Semoga Allah meredhai si kecil itu dengan iman dan taqwa, juga bakal menjadi mujahidah solehah penyejuk mata mama dan walidnya. Semoga Allah melimpahkan rahmat dan kasih sayangNya untuk antuma berdua....

Ayong..Ade minta maaf banyak2 sebab masih belum diberi kesempatan untuk menziarahimu..Semoga dirimu kuat dan tabah berpantang disana. Yer Ade tahu pasti Ayong sedikit terkilan kan tanpa ziarah dan bantuan dari sahabat2 yg dekat setiap hari. Tidak seperti kami yg berpantang di Kaherah ni...Sabarlah sahabatku..Semoga Allah memberikan dirimu kekuatan untuk menghadapi hari2 dalam tempoh pantang ini bersama sikecil Mu...Sementelahan lagi kelahiran sikecil mu melalui caesarean. Bersabarlah!! pasti ada hikmah yang amat besar yg Allah sediakan untukmu dan suami. Ade pun telah melalui nya memang agak perit tp insyaallah hanya untuk seketika cuma. Insyaallah dengan kehadiran sikecil disisimu Dikau akan menjadi Ibu yg kuat untuknya.

Selamat melayari kehidupan yang baru sahabatku...Selamat menempuh alam baru bersama kedatangan orang baru...Semoga cepat sihat dan kembali pulih seperti biasa..Jaga diri, makan makanan yg berkhasiat, jauhkan segala yg boleh memudaratkan kesihatan diri. Insyaallah minggu depan rombongan kami sampai..Tunggu yer..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk komentar anda, saya amat menghargainya.

Taman Tasik KualaNerus..

Masjid Taman Tasik Kuala Nerus view dari jambatan turun tepi tasik Cantik Pandangan Atas masjid..Dah macam Biskut nampaknya..