Isnin, 18 Jun 2012

Suntikan Vaksin VS Perubatan Nabawi saw.

In the name of Allah the most mercious n Merciful....
Petang ini bersama suara merdu kicauan ciak rumah, saya mulakan penulisan pertama ini dengan satu isu yang agak kontroversi. Dan mungkin juga sebahagiannya akan mengatakan betapa ghoribnya saya dengan penerimaan dunia hari ini. Biarlah apa pun yang akan dikata saya tetap positif dengan prinsip saya. SAYA TIDAK AKAN MEMBENARKAN BAYI-BAYI SAYA DISUNTIK DENGAN SEBARANG VAKSIN SEHINGGA MEREKA DEWASA!!!.
Wah..Macam amaran cetak rompak pulak yer...
Kenapa saya berpendirian seperti ini??? Jahil kah saya dengan penularan wabak-wabak berbahaya yang boleh mengancam nyawa anak-anak saya??? Sebelum saya katakan ya atau tidak, saya ingin keluarkan pula persoalan lain..Berapa ramaikah pesakit-pesakit yang telah dijangkiti wabak-wabak berbahaya ini yang tidak mendapatkan vaksin seusai bayi, kanak-kanak dan diusia dewasa mereka???. Saya yakin dan pasti ramai pesakit-pesakit yang berada di wad-wad hospital yang menanggung sakit ini adalah mereka yang telah menerima suntikan vaksin disepanjang hidup mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih untuk komentar anda, saya amat menghargainya.